Tuesday, 6 November 2012

06.11.2012


YANG KE - .....

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v





Perasankan...hahaha!!

Untuk birthday kali ini saya nak sangat hadiah ni 


1 box chocolate PATCHI
Encik B tolong la belikan!!hehe
Kotak besar tau!!
Kek tak nak yek!!

Alhamdullilah, Allah beri kesempatan untuk bernyawa sehingga ke hari ini. Moga diberi keberkatan, ketenangan dan kebahagian yang abadi di dunia hingga ke akhirat.



17 comments:

  1. hepi besday CPT!! ah pedulikkan angka yg makin meningkat tu hehe ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ..
      selalu anggap diri ini muda belia jer..hehe

      Delete
  2. HB!! matang sangat dah ni:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq..
      matang umur jer..perangai ntah la..

      Delete
  3. Eh yeke... tak terlambat ida nak wsih....

    "Selamat Hari Lahir"


    Smeoga panjang umur dan diberikan rezeki melimpah ruah olehNYA...... =)

    ReplyDelete
  4. happy birthday!! Moga dipanjang kan umur dan dimurahkan rezeki... :) K tgh hitung hari jgk ni.. Tgh pikir2 gak nak beli mintak apa kt mr.hubby..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq..
      Happy birthday to u in advance..aci tak..hehe

      Delete
  5. Happy besday cik tipah..semoga dikurniakan kesihatan yg baik dan dimurahkan rezeki selalu..juga 'rezeki' yg itu ;)

    ReplyDelete
  6. Happy besday cik tipah..semoga dikurniakan kesihatan yg baik dan dimurahkan rezeki selalu..juga 'rezeki' yg itu ;)

    ReplyDelete
  7. Happy birthday!!!Noora doakan cik puan tipah kita ni dikurniakan zuriat sebagai hadiah yang paling berharga..aminnnnn=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq..anak itu hadiah paling tidak ternilai..moga dapat la hadiah itu suatu hr nnt..

      Delete
  8. Cik Puan T!
    Happy birthday darl! Encik B sila bawa Cik Puan T pegi holiday & ofkos patchi satu box! hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joanna,
      Tq..pergi holiday tu tak kisah sgt..patchi tu penting..hahaha

      Delete
  9. HB... muda lagi tuh.... hehehe

    ReplyDelete
  10. hepi belated besday..semoga sentiasa diberi kesihatan yg baik2 supaya dpt mengharungi hari2 yg mendatang dgn ceria,,

    ReplyDelete