Monday 13 May 2013

CD16 :: IUI #2013 #1st Treatment

Assalamualaikum dan Salam Isnin.

Alhamdullilah, hari ini CD16 saya selamat menjalani prosedur IUI kali ke-3.  Tetapi IUI ni kali pertama di LPPKN. Semua berjalan dgn sgt lancar dan mudah.

Appointment pukul 7.30am. Segalanya selesai pukul 11am.  Nampak cam lama...tapi kami enjoy sahaja masa menunggu.  Laki bini dok gelak2 main Candy Crash Saga...hihi.

Sy menjadi patient terakhir utk IUI walaupun nama saya paling atas dan Encik B bagi sampul utk collect sperm tu antara yg awal. Tak tahu kenapa. Tapi kami berdua redha jer..ini ketentuan Allah. Selesai jer IUI, kami gi PJ nak settlekan urusan bank. Then lunch balik rumah. Sekarang masa berehat di rumah.  Encik B sedang enjoy main PS2 dan saya enjoy dok dalam bilik berbaring2..hihi.  Saya enjoy setiap apa yang berlaku hari ini.

Soal rezeki kami tak nak pening2. Biarlah Allah yang tentukan. Kami dah berusaha. Dan sekarang ada masa utk bertawakal kepada-Nya. Tak mau stress dlm tmph 2ww ni.

Terima kasih atas doa kalian semua. Saya juga mendoakan kepada semua TTC moga Allah diberikan rezeki anak utk kita semua. Amin.

Sekian. Wassalam.





4 comments: