Monday 14 November 2011

Fella Design - Warehouse Sale

Fella Design ada buat year end sales. Boleh la sape2 yang nak tukar sofa pergi window shopping. Harga dia boleh tahan mahalnya. Walaupun dah diskaun. Tapi ramai yang beli sofa fella ini bagi tau, sofa dia boleh guna lebih daripada 5 tahun. Kalo betul2 jaga, boleh pakai sampai 8 tahun.

Mari kita kira, beli sofa biasa kat kedai biasa dalam lingkungan RM1,000. Bila dah setahun lebih pakai kusyen jadi lembik dah tak best. Bila dah tak best kita beli sofa baru dengan harga yang sama. So dalam tempoh 5 tahun, 3 kali tukar sofa yang harga keseluruhan RM3,000. Adalah lebih baik beli yang berkualiti terus. Harga dalam RM3,000 boleh pakai sampai 5 tahun dan lebih...jimat per. Ini sesuai utk orang yg malas nak beli byk kali dan tak kisah rupa rumah dia sama jer utk tempoh 5 tahun..hehe. Modal awal besar la..

Smlm sempat juga la menjenguk ke show room fella di subang. Tak beli sofa sbb takde dlm bajet rumah baru. Kitaorg beli arm chair jer..harga boleh ok la. Ada banyak corak bunga2. So kitaorg pilih yang kotak2..



Ada banyak corak bunga2..Encik B tak suka..

Sale ni akan berlangsung sampai 20 November 2011. Boleh la gi jenguk2..hehe. Ini tiada unsur promosi, cuba bagi tau. Sbb pompuan kan suka shopping2..hehe. Dapat tgk pun dah happy..kalo dapat beli lagi happy..hehe.

1 comment:

  1. Dear you, follow me back ye .
    ceritabakalpengantin.blogspot.com.
    ^__^ nice blog btw..
    B2B from Johor .

    ReplyDelete